Bus met Chauffeur nodig in Stadsdriehoek

We kunnen al binnen een uur ter plaatse zijn in de regio Stadsdriehoek!

Spoedkoerier
Nationale Koeriersdienst
Scheepsleveringen
Petrochemische Leveringen
Documentenvervoer
Internationale Koeriersdienst
Aanhanger Transport
Vrachtwagen Transport
Koeriersdienst 24/7
Hand Carry Luchtvracht
Bouwplaatsleveringen
Bus met Chauffeur
Stadsdriehoek
Aantal keer bekeken: 31093

Auto- en Machineverhuur

Wij verhuren ook auto's en machines.

€120/dag
Auto 1
Mercedes Benz E-Klasse 2.0 E200 Sedan AUT 2016 zwart

Stijlvol, luxe en comfortabel. Perfect voor bruiloften, zakelijke afspraken of een dagje indruk maken.

€1000/maand
Auto 2
Renault Master 2.3DCI 135PK L2H2 2016 Diesel

Ideaal voor het vervoeren van zware ladingen, verhuizingen of zakelijke transporten. Krachtig, ruim en betrouwbaar voor elke klus.

€800/maand
Auto 3
Opel Vivaro GB 1.6 CDTi 95pk L2H1 350/3070

De Opel Vivaro is perfect voor kleinere transportklussen of zakelijke doeleinden, met een luxueus interieur en moderne technologie.

We bieden je met plezier professionele chauffeurs met bussen aan

Een offerte ontvangen die je enthousiast maakt.

Werkgebied:

Landelijk

WhatsApp & Bellen:

+31622797362

Informatie over de plaats Stadsdriehoek

Stadsdriehoek - Wikipedia
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Stadsdriehoek
Wijk van Rotterdam
Kerngegevens
Gemeente Rotterdam
Stadsdeel Rotterdam Centrum
Coördinaten 51° 55′ NB, 4° 29′ OL
Oppervlakte 1,73 km²  
- land 1,36 km²  
- water 0,37 km²  
Inwoners
(2023)
19.400[1]
(11.214 inw./km²)
Woning­voorraad 10.409 woningen[1]
Detailkaart
Kaart van Stadsdriehoek
Foto's
Portaal  Portaalicoon   Rotterdam

De Stadsdriehoek is het eigenlijke centrum van Rotterdam. De naam Stadsdriehoek verwijst naar de historische driehoekige vorm van de stad Rotterdam, die werd begrensd door de Coolvest en de Schiedamse Vest in het westen, de Goudsevest in het noordoosten en de Nieuwe Maas in het zuiden.

Geschiedenis

De driehoekige vorm van de stad Rotterdam stamt al uit de late middeleeuwen. Toen vormde de Blaak de zuidgrens van de stad. In de 16e eeuw werd de 'Waterstad' tussen Blaak en de Nieuwe Maas aangelegd. Dit was buitendijks gebied waar haven- en handelsactiviteiten plaatsvonden. Hiermee was de Stadsdriehoek in zijn huidig bekende vorm compleet.

Van de historische gebouwen is na het bombardement op Rotterdam van 14 mei 1940 nagenoeg niets gespaard gebleven. Alleen de Sint-Laurenskerk uit 1449, Het Schielandshuis uit 1665, het Witte Huis uit 1898 en het rijtje van elf rijksmonumenten aan de zuidzijde van het Haringvliet stamt uit de tijd van rond 1700. Nummer 94 is gebouwd in 1702 en nummer 96 in 1711. De andere panden zijn waarschijnlijk rond 1725 gebouwd.

Bij de opstelling van het Basisplan voor de Wederopbouw van Rotterdam uit 1946 werd de woonfunctie grotendeels uit de Stadsdriehoek verdreven. Het resultaat was een stadscentrum dat algemeen als ongezellig werd gezien. Na 1975 is weer op grote schaal woningbouw gepleegd, onder meer rond de Oude Haven en het Haringvliet, rond de Leuvehaven en bij Het Schielandshuis. De Stadsdriehoek heeft veel van zijn centrumfuncties prijsgegeven aan Cool, dat na de Wederopbouw een belangrijke uitgaans- en winkelfunctie kreeg.

Afbeeldingen

Zie de categorie Stadsdriehoek van Wikimedia Commons voor mediabestanden over dit onderwerp.

bus-met-chauffeur1 bus-met-chauffeur2 bus-met-chauffeur3 bus-met-chauffeur4 bus-met-chauffeur5 bus-met-chauffeur6 bus-met-chauffeur7 bus-met-chauffeur8 bus-met-chauffeur9 bus-met-chauffeur10